Vi är här för att säkerställa att din upplevelse med vår produkt är så smidig och problemfri som möjligt. Vårt Support & Service-team är dedikerat till att hjälpa dig med alla utmaningar, frågor eller önskemål du kan ha.
Vi erbjuder garanti på våra produkter i enlighet med de lagstadgade bestämmelser som gäller i respektive land. (Kvitto måste uppvisas/skickas med)
Service och reparation utan kostnad erbjuds inom garantiperioden enligt svensk köplag under följande förutsättningar:
Serviceåtgärder utan kostnad inkluderar utbyte av defekta delar samt arbetskostnad. Produkten lämnas in där den köptes, och butiken ansvarar för vidare transport.
Vi tar inte emot reparationer eller garantiärenden direkt från kunden.
Om du som återförsäljare eller kund hos Millarco A/S har tekniska frågor eller en produkt för reklamationshantering, är du välkommen att kontakta vår serviceavdelning via e-post eller telefon:
E-post: Service-se@millarco.com
Telefon: +46 31 3359898
Öppettider:
Måndag - Torsdag: Kl. 9.00 - 15.00
Fredag: Kl. 9.00 - 14.00
Vänligen bifoga bilddokumentation, inköpskvitto samt en utförlig felbeskrivning vid reklamation.
Slutanvändaren av Millarcos produkter kan inte använda reklamationsformuläret. Produkten ska lämnas in där den köptes, och butiken ansvarar för vidare transport. Vi tar inte emot reparationer eller garantiärenden direkt från kunden.